Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 27, 2013

Aku memang gila kereta

Hampir seluruh lelaki suka kereta!

Betul ke statement ini?

Aku salah sorang dari mereka kot. Beli kereta, modified, tukar tu tukar ini, kene bebel oleh isteri sebab habeskan duit untuk kereta, tu perkara biasa lelaki macam aku.

Minat kereta ni tebal sangat dalam diri ini, sane sini pergi, kenal orang tu,kenal orang ni.
Selama aku di jepun ni aku dah jumpa 2 orang otai motorsport, sorang orang malaysia n sorang lagi orang jepun.

Haip haip.

Setakat berada di jepun ni dah beberapa kali aku ikut orang race, diberi peluang menjadi pit crew dan juga macam-macam lagi.

Salah sorang otai itu adalah pakcik Hara.

Selepas kenal dia, banyak sangat dia tolong aku, servis kereta aku dengan harga murah, tolong aku setting kereta dan macam-macam lagi.

Gambar bersama team ketika di Sepang

before race

Model sepang track..#abang ipar kesayangan aku. haha

Kak long bersama minah jepun bertudung

Bersama Pak cik Hara ketika akad nikah
jauh dia dtg nk tgk aku kawen...terharuuuu

Pak cik Hara banyak ajar aku tentang kereta, selama aku lepak di pit kedai dia, dia tunjuk itu ini.

Buat kerja cermat dan bersih, tabik spring!

2nd team yang pernah aku join adalah team malaysia super GT300 Japan. team Thunder Asia.

Walaupun singkat bersama team ini, namun banyak pengalaman yang ditempuhi bersama.

Ini gambar ketika race di Motegi Twin Ring race track.

Bersama team gagah perkasa

 snapshoot 

 snapshoot

kereta yang menjadi tulang belakang

Tadaaaaaa, ni la kereta hambe, malu nk tunjuk..hukhuk

(^-^)


                                                         ahem-ahem

Spesifikasi:

  • 278Hp
  • yang lain rahsia...haha.

p/s: selagi ada peluang, selagi itu ilmu kereta dituntu


Posted by,
MINUS(-)

No comments:

Post a Comment